woensdag 7 januari 2015

Eindelijk

Eindelijk is het dan zover: ik ben demonstratrische geworden bij Stampin' Up! Mijn absoluut favoriete stempelmerk. Komende tijd zal ik dit blog vullen met informatie over bestellen, producten, workshops, aanbiedingen, etc. Ook ben ik van plan om veel voorbeelden op dit blog te plaatsen ter inspiratie in de vorm van kaarten, projecten en cadeauverpakkingen. Stampin' Up is zo veelzijdig! 
Laat ik meteen beginnen met een kaartje dat ik pas geleden heb gemaakt:


Ik als koffieverslaafde, vond deze stempels zo aanspreken, die moest ik gewoon hebben. De set heet Perfect Blend. Deze week komen er nieuwe spulletjes in huis, kan ik voorbeelden maken uit de nieuwe spring/summer catalogus, dat beloofd wat!

Bij deze nog mijn speciale dank aan mijn up-line Judith Liefting, voor alle support tot nu toe!!
Graag tot snel op mijn blog!
Margaret

1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal toppie uit Mar! Heel veel plezier en SUcces met dit SU avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen